Studenti za 50 Kč, permice v mobilu. Sezona ve znamení novinek
Liberec - Start extraligy se rychle blíží. Přípravy jsou v plném proudu, a to nejen na ledě, ale také v klubových kancelářích. V úterý 20. srpna odstartují Tygři prodej vstupenek na základní část, a tak je načase nechat fanoušky nahlédnout pod pokličku ticketingové strategie organizace.
Bílí Tygři patří dlouhodobě mezi kluby s co nejvstřícnější cenovou politikou vůči jednotlivým skupinám fanoušků. A nic se na tom nemění ani v nadcházejícím ročníku. Do moderní a komfortní Home Credit Areny budou moci tygří příznivci zamířit již za 210 Kč za základní vstupné na stání, nejlevnější vstupenky k sezení pak mohou zakoupit od 280 Kč. „Náš cíl není zdražovat, ale nalákat na zápasy co nejvíce fanoušků. Proto se snažíme držet ceny na možném minimu,“ vysvětluje obchodní a marketingový ředitel klubu Dominik Jakubec.
A právě s cílem navýšit průměrnou návštěvnost vytvořil klub před sezonou 2024/25 zcela nový produkt. Vedle slev pro děti či seniory vznikla v ceníku kategorie COOL Ticket určená pro všechny žáky nad 140 cm a studenty, kteří se prokáží průkazem ISIC či odpovídajícím studentským či žákovským průkazem. A to nejdůležitější? Tuto vstupenku do 2. kategorie či na stání bude možné zakoupit za bezkonkurenčních 50 Kč! Více informací o tomto produktu přineseme v následujících dnech v samostatném článku.
Stejně jako v minulých letech bude aplikován tzv. plovoucí ticketing, kdy se cena vstupenek na jednotlivé zápasy bude vyvíjet s ohledem na atraktivitu soupeře, termín utkání a podobně. Vstupné však ani na ty nejatraktivnější zápasy nebude o více než o 100 Kč dražší, než je základní cenová hladina ticketingu. Po spuštění prodeje vstupenek si navíc budete moci zajistit vstupné na všech 26 domácích zápasů základní části za základní cenu a tedy za těch nejvýhodnějších podmínek.
Ticketing v kapse
Klíčovou změnou pro fanoušky bude spuštění nové mobilní aplikace, na kterou se můžete těšit ještě ve 2. polovině srpna a která bude kromě mnoha dalších výhod spojena s nákupem a odbavením vstupenek na zápasy Bílých Tygrů. Svou permanentku si jednoduše budete moci stáhnout do mobilního telefonu a vyhnete se tak nutnosti s sebou nosit plastovou kartu.
Stejně jednoduché bude také přeposlání permanentky na konkrétní zápas někomu ze svých nejbližších či uvolnění místa do prodeje. To vše bude možné učinit pouze několika kliknutími. „Tuto možnost v posledních sezonách využívalo čím dál více fanoušků. Celý proces však byl stále poměrně komplikovaný a bylo potřeba jej provádět ve webovém rozhraní. Jsme rádi, že se jej nyní podařilo přesunout do mobilní aplikace, kde je vše zcela intuitivní a jednoduché,“ dodává Jakubec.
Cíl klubu je v tomto ohledu stále stejný - mít co nejvíce míst v Home Credit Areně obsazených. Fanoušci budou motivováni k návštěvě novým bonusem, který odmění ty, již dorazí na každý domácí zápas základní části. Pro ně si klub nachystal upgrade na speciální kategorii permanentky, která bude moci čerpat vylepšené výhody oproti ostatním permanentkářům.
V aplikaci půjde samozřejmě také snadno zakoupit jednorázové vstupenky. A v případě, že nebudete moci na zápas dorazit, tak tuto jednorázovou vstupenku budete moci jednoduchým kliknutím přeposlat. Aplikace se také bude starat o zkvalitnění zážitku přímo na utkání. Umožní fanouškům objednat si občerstvení na jednom z výdejních míst a po obdržení notifikace si jej bez fronty vyzvednout. Poslouží také k přihlášení do McDonald’s Tygří Trefy či jiných soutěží nebo k objednání narozeninového přání na kostce.
Fanoušci se tedy v novém ročníku mají na co těšit. Neváhejte a zajistěte si svá místa v Home Credit Areně na zápasech základní části! Nezapomeňte navíc, že pokud nemáte permanentku, až do konce srpna si ji můžete zakoupit za zvýhodněnou cenu.
Pro sdílení musíte povolit cookies sociálních sítí. Detaily a nastavení
Sdílet