Tygři hned dvakrát uspěli v anketě Ledová klapka
Liberec - Bílí Tygři si kromě sportovního výkonu zakládají také na marketingu a práci s fanoušky, jehož nedílnou součástí je i videotvorba. Ta je každoročně oceňována také mezi hokejovými kluby v anketě Ledová klapka. A Tygři už popáté v řadě zaznamenali úspěch, když se letos hned dvakrát umístili na stupních vítězů.
Po předloňském prvním a loňském třetím místě se Tygrům opět povedlo uhájit medailové pozice. Tentokrát byla odbornou porotou oceněna videa hned ve dvou kategoriích. Mezi propagačními spoty Tygři obsadili dělené třetí místo za vánoční přání Tygří a Veselé, ve kterém se v hlavní roli blýskl gólman Petr Kváča. Video bylo parafrází na slavnou scénu z britského filmu Láska nebeská. V nové soutěžní kategorii Vertikální videa pak Tygři uspěli s kreativním reels ze čtvrtfinálového zápasu s hradeckým Mountfieldem.
„Chtěl bych poděkovat všem, kteří svá videa do ankety zasílají a zaslali, třebaže se to zdá být v konkurenci profi klubů zbytečné. Hovořím-li za sebe, stejně jako v minulosti kromě kvality zpracování videa je pro mne důležitá i myšlenka, kreativa a důvtip. A každý vychází ze svých zdrojů, jak se mu daří sportovně, či zda v dané sezoně měl nějakou zvláštní událost, kterou mohl zvěčnit v podobě speciálního videa,“ uvedl vedoucí hokejového oddělení BPA sport marketing Petr Nitsche.
Do TOP 5 v rámci reportážních videí se dostalo i vzpomínání Jána Lašáka na vychytaný nájezd Jaroslava Hlinky z pátého finále se Spartou 2016, kterým výrazně pomohl k zisku mistrovského titulu.
Kategorie propagačních videí
1. HC Olomouc (S Morou nejsou žerty)2. HC Sparta Praha (Zápasové intro 2022-23)
3.-4. Bílí Tygři Liberec (Tygří a Veselé)
3.-4. Engineers Prague (My jsme Engineers Prague!)
Kategorie vertikálních videí
1. HC Sparta Praha (Emoce přímo z ledu)2. Bílí Tygři Liberec (Bavíme se hokejem)
3. HC Olomouc (Valentýn s Kokrhélem)
Pro sdílení musíte povolit cookies sociálních sítí. Detaily a nastavení
Sdílet